0 Item(s) - 0,00 RON

Cosul de cumparaturi(0)

Nu mai sunt produse in cosul tau
Total cos cumparaturi 0,00 RON

Retur gratuit timp de 30 zile

La Bigfoot.ro îți oferim protecția achizițiilor și dreptul de retur gratuit timp de 30 de zile pentru produsele cu defecțiuni, sau 14 zile pentru produsele fără defecțiuni dar pe care din diverse motive dorești să le returnezi.

Îți oferim Protecția Achizițiilor

Oferim gratuit tuturor clienților noștri serviciul Protecția Achizițiilor in momentul in care o comanda se expediază către aceștia. Dacă produsul tău are defecte, noi vom oferi soluții. Când constați defectele din primele 24 de ore de la recepția coletului, suportăm toate costurile de transport chiar noi, suportam toate cheltuielile de ambalare și retur integral și iți oferim suportul necesar pentru a schimba produsul/produsele cu probleme, fără nici un fel de taxe suplimentare sau ascunse.

Produsele care :

  • nu au niciun fel de defecte
  • a fost specificat clar in descrierea acestora ce sunt, la ce se folosesc și ce caracteristici au;

iar clientul dorește să le returneze din orice alte motive, beneficiază de retur gratuit din partea noastră timp de 30 de zile;  clientul va achita doar taxele de expediere sau va aduce produsul la sediul nostru, (gratuit), unde acesta va fi schimbat în termen de maximum 14 zile lucrătoare, sau contravaloarea acestuia va fi returnată in același termen, in funcție de alegerea cumpărătorului care face returul.

Ce categorii de defecte sau situații se încadrează la „Protecția Achizițiilor”
Serviciul „Protecția Achizițiilor” acoperă o gamă foarte mare de situații in care iți poți schimba produsul in mod gratuit și fără taxe de transport (în termenul specificat mai sus), însă pot exista situații când vina deteriorării este exclusiv a altor servicii oferite de firmele cu care noi colaboram, cum sunt cele pentru transport. În cazul în care vei constata la primire că :

  • a. Produsul a fost foarte bine ambalat
  • b. Produsul a fost expediat în cele mai bune condiții de la noi către dvs și nu prezintă niciun fel de urme cum că a fost deteriorat din vina noastră
  • c. Suportul oferit de noi consideră ca este exclusiv vina transportatorului

Aceste situații cer înțelegere din ambele parți și vă schimbăm produsul in mod gratuit, însă taxele de transport vor fi suportate jumătate de noi, si cealaltă jumătate de dumneavoastră, fiind împărțite la jumătate pentru a fi corect pentru ambele părți. Dacă nu sunteți mulțumit de acest aspect, puteți sa discutați cu firmele respective de transport care v-au livrat coletul, daca acestea hotărăsc să ofere returul gratuit, noi nu avem nimic împotrivă! De asemenea, dacă din discuțiile noastre cu acestea se consideră si acceptă că a fost vina lor, veți fi scutit de taxe de transport la retur.

Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distanță
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul achiziționează printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Serviciul nostru de retur gratuit completează acest drept legal de retragere în 14 zile, oferind beneficii suplimentare!

Ținem la tine și la achizițiile tale
Ai un produs cu probleme? Dacă sesizezi problema în primele 24 de ore de la recepția coletului, în cazul în care acesta are probleme de fabricație, ai posibilitatea să ți-l înlocuim noi gratuit. După expirarea timpului, clientul va suporta doar costul de expediere al produsului defect către producător sau către noi. În primele 30 de zile, returnarea produselor defecte se face direct la noi, si nu trebuie sa-ti bați capul cu problemele acestora. După expirarea termenului, returnările se fac la producători, contactarea acestora și demersul pentru soluționare fiind în sarcina clientului. Dacă ai activat pentru produsul tău Garanția Avantaj 12 vei returna produsele la noi pe toată durata în care garanția este activă, vei beneficia de avantaje suplimentare și de extinderea garanției oferite de producători. Așadar, dacă dorești ca noi să ne ocupăm de problemele de fabricație apărute după cele 30 de zile pe care le oferim din start, este necesar sa achiziționezi serviciul nostru Garanția Avantaj 12, serviciu care vine în sprijinul tuturor clienților noștii. Optează pentru acest serviciu prin "click" pe Garanția Avantaj 12

Atenție!

Serviciul de retur se aplică pentru toate produsele oferite de noi, însă returul produselor în 30 de zile nu este compatibil cu returul de viețuitoare, din considerente lesne de înțeles.

Viețuitoarele primesc tratament special, iar dumneavoastră beneficii și garanții, dar și condiții adaptate acestui tip de trimiteri.

Pentru mai multe detalii consultați secțiunea Condițiile necesare pentru acordarea garanțiilor unde veți fi informat cu privire la drepturile dumneavoastră și condițiile de acordare a acestora în cazul unor colete care includ sau sunt dedicate viețuitoarelor.

Condiții generale pentru returul produselor vândute de Bigfoot 

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit, însoțite de toată documentația cu care au sosit, cât și ambalajele originale.
  • Produsul trebuie să fie însoțit inclusiv de accesoriile și/sau cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
  • Se acceptă doar un retur, fără invocarea returului pentru fiecare comandă 

Categorii de produse cu condiții speciale de retur

Cum returnez un produs?

Este simplu sa returnezi un produs!
Tot ce trebuie să faci este să urmezi câțiva pași :

  1. Te loghezi în contul tău de client
  2. Click pe secțiunea "Istoricul comenzilor și detaliile" din contul tău
  3. În partea dreapta a facturii, Click pe "Detalii" in dreptul comenzii care conține produsele unde doriți retur.
  4. Derulați in jos până la tabelul care conține produsele din comanda selectată de dvs, apoi alegeți produsul și cantitatea pe care urmează să o returnați din acesta
  5. Derulați mai jos, sub tabelul de la punctul 4, până la secțiunea "RETUR DE MARFA", apoi oferiți explicațiile și detaliile care au cauzat cererea de retur, unde se specifică să le scrieți, apoi click pe butonul "SOLICITĂ O RETURNARE".
  6. IMPORTANT! Veți primi un e-mail care va confirma faptul că am primit cererea de retur și care vă va cere să răspundeți și să atașați imaginile produselor pentru retur.

Statusul cererii dvs va fi actualizat cu fiecare pas, puteți urmări starea în contul dvs de client la secțiunea "Retur de produse"

ATENȚIE!

Secțiunea "Retur de produse" va fi afișată în contul dvs doar după ce trimiteți prima cerere de retur, altfel această secțiune este inactivă până la prima dvs cerere.

Acest lucru se întâmplă deoarece fără o cerere de retur in prealabil, nu aveți ce detalii sa accesați despre una.

Indiferent dacă alegeți să returnați produsele folosind un serviciu de curierat sau personal, la sediul nostru, este necesar să parcurgeți pașii de mai sus!

Dacă dorești să adaugi și alte informații despre orice produs, nu neapărat cele la care se face returul procedează astfel :

  • 1. Derulează mai jos, sub butonul "SOLICITĂ O RETURNARE", până la secțiunea "ADAUGA UN MESAJ".
  • 2. Alegi produsul pentru care vrei să trimiți mesajul, apoi faci "click" pe butonul "TRIMITE"

Nu uita că în cazul in care nu găsești informația dorita sau nu reușești să înțelegi ce ai de făcut, ori ai o situație specială, ne poți oricând contacta la contact@bigfoot.ro și te vom ajuta cu plăcere în orice probleme întâmpini legate de noi.

Banii înapoi și soluționare retur în maxim 14 zile lucrătoare

În cazul in care nu dorești ca produsul returnat să fie înlocuit, ai noroc! Acum la Bigfoot.ro vei primi banii înapoi imediat după soluționarea returului, în maxim 14 zile sunt virați înapoi în contul tău bancar sau în orice alt cont dorești. Poți opta de asemenea pentru a-i transforma într-un voucher (cupon) pe care să îl foloșești când dorești / sau să-l faci cadou unui prieten.

Conditii speciale privind rambursările : Conform termenelor și codițiilor noastre de utilizare, alineatul J.2 
În cazul în care anulezi o comandă (plătită și confirmată) înainte să intri în posesia bunurilor comandate, contravaloarea acesteia va fi returnată integral și disponibilă sub formă de voucher (cupon) pe care îl poți folosi pentru orice dorești din magazinul nostru. Cuponul se numește Voucher pentru comanda anulata și are o valabilitate de 12 luni.
Dacă nu veți consuma creditul în acest timp, banii din voucher vor fi transferați după preferințele dumneavoastră în contul bancar, expediați prin mandat poștal, sau ridicați de la sediul nostru. Pentru transfer trebuie să faceți o cerere pe e-mail în care să scrieți : titlul cererii(subiectul e-mailului) : Cerere contravaloare voucher pentru comanda anulata, numele clientului, codul comenzii, codul cuponului, modalitatea de rambursare dorită de dvs și o modalitate de contact, apoi cererea va fi trimisă la contact@bigfoot.ro.
Bine de știut : Voucherul pentru comanda anulata este singurul tip de voucher oferit de noi ce are o valoare rambursabilă.Toate celelalte vouchere au credit disponibil până (inclusiv) în ultima zi de valabilitate.  Mai multe informații despre returnarea banilor pentru comenzile anulate gasiți în pagina noastră de Termeni si condiții de utilizare, la alineatul J.2

Te-ai întrebat vreodată de ce sunt necesare aceste proceduri?

Pentru a rămâne organizați și pentru a minimiza erorile care pot să apară, este necesar să urmăm acești pași pe care ii punem la dispoziție, atât dvs cât si lui Bigfoot. Înțelegem că uneori este dificil, timpul este o resursa importanta, dar nerespectând ghidurile si procedurile, nu vom face decât să ne încurcam reciproc si sa ne cauzăm sau agravăm problemele simple, care altfel puteau fi rezolvate în câteva minute de înțelegere reciprocă si parcurgerea informațiilor care explicau cum sa rezolvați o problemă la cumpărături.

Încercăm să punem la dispoziția dvs toate informațiile și resursele de care aveți nevoie, pentru a vă ajuta să alegeți un produs. Vă rugăm să înțelegeți că expedierea coletelor nu este o treabă atât de simplă cum pare, uneori acestea vin in ambalaje scumpe, pierdem timp pentru ele. Încercați să faceți retur doar în cazuri unde este necesar, pentru a fi o comuniune și pentru a putea să ne folosim timpul construind pentru dumneavoastră și alte servicii utile.

Nu vă vom îngrădi niciun fel de drept; conform legii, în plus veți beneficia și de multe avantaje oferite de noi, așa că nu cerem sa renunțați la drepturile dvs de retur. Cerem să folosim aceste drepturi împreună, în scopurile in care ele au fost create.